Author Topic: vitamine D forum weinig actief ?  (Read 7495 times)

ben47

vitamine D forum weinig actief ?
« on: 25 September, 2012, 09:14:59 AM »
hoi,

heb mij zo juist geregistreerd bij het vit-d forum.

wat mij opvalt is dat er erg weinig activiteit is daar zo, ik vind dat erg jammer.

waarom is hier het vit-d topic hier gesloten ?
m.i. heb je meer kans op reacties hier op b12 forum door hogere bezoeker aantallen en het niet weer speciaal moeten registreren voor het vit-d forum ?

meestal staat b12 tekort niet alleen en komt vit-d  e.a. gebreken om de hoek kijken, dus er lijkt mij wel een zekere relevantie om het vit-d topic te heropenen.

is dit niet een overweging waard ?

ayesha

• Administrator
Re: vitamine D forum weinig actief ?
« Reply #1 on: 25 September, 2012, 10:18:14 AM »
Omdat dit een B12forum is, en we de discussies en vragen over D een heel apart forum hebben gegeven ipv één forumonderdeeltje hier ;) Ook daar krijg je altijd antwoord :)
"Medical doctors are experts on the population, but you are the expert on yourself."

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.
- T.S. Eliot -

ben47

« Reply #2 on: 25 September, 2012, 11:32:43 AM »
Omdat dit een B12forum is, en we de discussies en vragen over D een heel apart forum hebben gegeven ipv één forumonderdeeltje hier ;) Ook daar krijg je altijd antwoord :)
ayesha,

sorry voor in het verkeerde topic zetten van mijn vraag, ik zat me al rot te prakkiseren waar ik dit topic moest plaatsen.... hier dus :dommm: van mij.

begrijp ik het goed dat het vit-d forum dezelfde forumbeheer heeft als die van het b12 forum, of dat er iig enige connectie is ?

tuurlijk begrijp ik wel dat ik antwoord zal gaan krijgen op het vit-d forum,
maar het viel me gewoon op dat het erg weinig actief is, de laatste activiteit (op mij na dan) was 3 tot 4 weken geleden, en dat zijn nog niet eens vragen van mensen met problemen maar geplaatste links,
de laatste probleemvraag dateert uit begin juni.

m.i. is er bar weinig interesse in dat forum, dat bedoel ik niet negatief, maar stel het gewoon vast als een "feit".

groet ben.

ayesha

• Administrator
« Reply #3 on: 25 September, 2012, 11:36:52 AM »
begrijp ik het goed dat het vit-d forum dezelfde forumbeheer heeft als die van het b12 forum, of dat er iig enige connectie is ?
Ja, enige connectie ;)

"Medical doctors are experts on the population, but you are the expert on yourself."

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.
- T.S. Eliot -

ben47

« Reply #4 on: 25 September, 2012, 13:04:15 PM »
duurt btw wel erg lang voor mijn verzoek goedgekeurd wordt om in te loggen???

ayesha

• Administrator
« Reply #5 on: 25 September, 2012, 13:07:29 PM »
Niet meer ;)

- T.S. Eliot -

ben47

« Reply #6 on: 25 September, 2012, 13:22:59 PM »

daemonix

• vitamine d forum
« Reply #7 on: 26 September, 2012, 05:32:10 AM »
We hebben nogal wat last van spammers op het D forum, dagelijks staan er tussen de 10 en 20 te wachten om een account te krijgen. Omdat we toch allemaal vrijwilligers zijn (vaak met baan) duurt het soms even voordat er wordt geaccordeerd.

ben47

« Reply #8 on: 26 September, 2012, 09:42:24 AM »
We hebben nogal wat last van spammers op het D forum, dagelijks staan er tussen de 10 en 20 te wachten om een account te krijgen. Omdat, we toch allemaal vrijwilligers zijn (vaak met baan) duurt het soms even voordat er wordt geaccordeerd.
ok, bedankt voor de toelichting :okee:

groet ben.