Author Topic: Topic verdwenen!!!  (Read 5372 times)

miss6t

Topic verdwenen!!!
« on: 14 April, 2012, 17:47:00 PM »
Hallo moderators,

Waar hebben jullie mijn post gelaten? Ik had hem geplaatst in 'overige ziekten' (B12 door electro sensitivity) en waarschijnlijk is het verplaatst. Als ik naar mijn profiel ga dan lijkt ie naar 'voorstellen' te zijn verplaats maar daar kan ik m niet vinden. En als ik m niet kan vinden dan kunnen anderen hem ook niet vinden. Zo krijg ik natuurlijk nooit een zinnig antwoord op mijn vraag.
Tevens snap ik niet waarom het verplaatst zou zijn naar voorstellen want ik ben niet nieuw hier.
Anyway... laat mij aub weten waar mijn post is gebleven.

Thanks
miss6t

Sjoerd

• Donateur
  • pake
Met B12-tekort valt niet te spotten!

Ingrid

Re: Topic verdwenen!!!
« Reply #2 on: 14 April, 2012, 17:58:48 PM »
Kleine moderatie tip voor je: je kunt eventueel de originele titel van je topic veranderen zodat het ook weergeeft waar de huidige discussie over gaat  ;)

Peetjuh

« Reply #3 on: 14 April, 2012, 18:26:45 PM »
Als je je eigen bericht niet meer kunt terug vinden kun je in je profiel klikken op  "toon bijdragen"
dan vind je alles weer terug...  ;)

miss6t

« Reply #4 on: 16 April, 2012, 10:08:40 AM »
Beste Peetjuh,
Ja dat weet ik. Daar staat ie ook gewoon. Maar het gaat er niet om dat IK hem kan lezen. Het gaat erom dat ANDEREN het lezen en kunnen reageren. Als ie nergens te vinden is behalve in mijn  eigen profiel wat is dan the point? Een forum is er om dingen te delen niet waar?

En Ingrid,
Ik had als titel 'B12 tekort door Electro Sensitivity'. Als dat niet duidelijk zegt waar het topic over gaat dan weet ik t niet meer.

Anyway... als jullie er niks aan gaan/kunnen doen en/of mijn topic weer terug zetten dan plaats ik m wel weer opnieuw. Maar verplaats m svp niet WEER.

Mijn dank is groot.
Miss6t

ayesha

• Administrator
« Reply #5 on: 16 April, 2012, 11:03:11 AM »
Als een topic verplaatst wordt is dat omdat één van de moderators hem elders beter geschikt vindt. Opnieuw plaatsen leidt dan tot hetzelfde. Het topic is gewoon te lezen voor anderen hoor!
"Medical doctors are experts on the population, but you are the expert on yourself."

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.
- T.S. Eliot -

Miekuh

• Moderator
« Reply #6 on: 16 April, 2012, 12:33:20 PM »
Ik heb je berichtje onder je oude berichtjes geplaatst, zodat alle informatie bij elkaar staat. Dat is handiger dan alles terug te moeten zoeken.
Sjoerd heeft je de link al gegeven waar alles nu te lezen valt:
Hiero: http://www.stichtingb12tekort.nl/forum/index.php?topic=16506.msg193780#msg193780

Wat Ingrid bedoeld is dat je eventueel de titel van je originele topc (is nu: Totaal geen begeleiding) kunt aanpassen zodat mensen kunnen zien waar het nu over gaat.
Moderator, geen moddereter ;)
forumbeheer@stichtingb12tekort.nl

Please don't feed the trolls!!