Author Topic: waarom geen nieuw topic?  (Read 4328 times)

edith73

• Donateur
waarom geen nieuw topic?
« on: 13 March, 2012, 09:37:26 AM »
Ik heb zojuist een nieuw bericht gepost, maar ik zie dat hij nu bij mijn oude berichten staat.
Ik vind dat helemaal niet handig, want die berichten zijn meer dan een jaar oud en zijn niet relevant aan dit bericht.Het nieuwe bericht staat nu ook helemaal onderaan, erg onoverzichtelijk en voor anderen bijna niet te vinden?
Kan dat niet anders? Ik vind het helemaal niet meer effectief zo.
Ik heb veel aan het forum de website gehad, en ik hoop dat ik ook nu weer wat tips en / of steun kan vinden, maar ik betwijfel of mijn bericht nu wel gelezen wordt?

Edith

Miekuh

• Moderator
Re: waarom geen nieuw topic?
« Reply #1 on: 13 March, 2012, 10:11:11 AM »
Wij proberen altijd de berichten van één persoon over hetzelfde onderwerp zo veel mogelijk samen te voegen, omdat dit het overzichtelijker maakt. Alle informatie staat dan op 1 plaats, en daarmee voorkom je dezelfde vragen in meerdere topics.

Zo gauw als er een nieuw bericht bij een topic geplaats wordt, komt deze automatisch weer bovenaan te staan, dus deze wordt wel gelezen hoor. Ik zie dat je al meerdere antwoorden hebt gekregen zelfs ;)
Moderator, geen moddereter ;)
forumbeheer@stichtingb12tekort.nl

Please don't feed the trolls!!

Ingrid

« Reply #2 on: 13 March, 2012, 10:38:43 AM »
Eventueel kun je de titel van het topic aanpassen...
Ik was hier in het begin ook sceptisch over, maar uit ervaring weet ik nu: het werkt echt beter  ;)
Zo kunnen we veel sneller de geschiedenis van een behandeling volgen en passende info geven, wat nu niet meer relavant lijkt kan dat soms toch zijn.

ayesha

• Administrator
« Reply #3 on: 13 March, 2012, 11:27:37 AM »
 :pcies: :iagree: 
"Medical doctors are experts on the population, but you are the expert on yourself."

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.
- T.S. Eliot -