Author Topic: Wanneer gaat een topic het archief in?  (Read 5734 times)

kis

• DON'T PANIC
Wanneer gaat een topic het archief in?
« on: 26 January, 2012, 22:22:36 PM »
Ik probeerde net iets toe te voegen aan een oud topic van mijzelf over een "snapping finger" (heb ik n.l. geen last meer van sinds ik injecties krijg! - toeval of niet?), kon het nog wel lezen in het archief, maar niets meer toevoegen. Een ander topic dat ik in dezelfde periode startte, is nog wel "actief". Heeft het er mee te maken dat er al zoveel tijd niet meer op gereageerd is of zijn er andere criteria (startdatum of zo)?

Kis

Miekuh

• Moderator
Re: Wanneer gaat een topic het archief in?
« Reply #1 on: 26 January, 2012, 22:26:36 PM »
In principe gaan alle topics waar langer dan een jaar niet op gereageerd is richting archief.
Alles uit het archief wat dan weer ouder is dan 2 jaar wordt op een gegeven moment verwijderd (als het forum trager wordt door de hoeveelheid data)
Moderator, geen moddereter ;)
forumbeheer@stichtingb12tekort.nl

Please don't feed the trolls!!

kis

• DON'T PANIC
« Reply #2 on: 26 January, 2012, 22:27:54 PM »
Dank je voor je snelle antwoord!  :)

eekhoorn

• Donateur
  • De Teletubbies zijn stom
« Reply #3 on: 27 January, 2012, 00:15:48 AM »
Alles uit het archief wat dan weer ouder is dan 2 jaar wordt op een gegeven moment verwijderd (als het forum trager wordt door de hoeveelheid data)
Da's begrijpelijk, maar eigenlijk ook wel jammer. Want al die berichten bevatten heel veel praktijkervaringen met B12. Bijvoorbeeld, iemand die een promotieonderzoek doet naar de manier waarop Nederlandse dokters omgaan met (mogelijke) B12-tekorten, zou er een moord voor doen.
De Ark van Noach werd gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals

Bart

• Guest
« Reply #4 on: 28 January, 2012, 23:31:34 PM »
 :iagree:  Zonde om weg te gooien. Om topics te behoeden voor het ronde archief moet je ze dus binnen 3 jaar uitprinten. Of steeds voor de deadline van 1 jaar verstrijkt even iets toevoegen... ;)

Pakkende personal text btw ;D

Miekuh

• Moderator
« Reply #5 on: 29 January, 2012, 18:10:41 PM »
Tsja, helaas moet er af en toe wel gearchiveerd worden, anders wordt het forum te vol en dus langzaam...
Moderator, geen moddereter ;)
forumbeheer@stichtingb12tekort.nl

Please don't feed the trolls!!