Author Topic: Hoe werkt het forum?  (Read 3856 times)

Rachel Verweij

Hoe werkt het forum?
« on: 05 October, 2011, 10:17:02 AM »
Hallo allemaal,
als er geen reactie komt in mijn postvak hier op het forum, is er dan geen tip voor mij (internist omgeving Boxtel)? Ik vind het zo gek dat mijn bericht wel 20 keer is gelezen. Moet ik misschien mijn e-mail adres hier achterlaten? (EDIT: email adres is per PB op te vragen), als dat handig is.
groetjes,
Rachel

EDIT: ik heb je email adres even verwijderd, omdat je anders veel kans hebt op SPAM.
Miekuh
« Last Edit: 05 October, 2011, 10:30:01 AM by Miekuh »

Heidi69

• Donateur
Re: Hoe werkt het forum?
« Reply #1 on: 05 October, 2011, 10:27:17 AM »
Waarschijnlijk zijn er dan gewoon geen ervaringen met artsen in die omgeving. Ondanks dat 20 mensen je bericht hebben gelezen. Niks aan te doen.
Je emailadres op een forum achterlaten is niet verstandig ivm spam maar mensen kunnen je ook gewoon via een pb bereiken.
Ik hoop voor je dat er toch nog een reactie komt.
« Last Edit: 05 October, 2011, 10:43:12 AM by Heidi69 »
Groetjes,
Heidi
Vrouw, 47 jaar, 4 zonen. Bij bloedonderzoek ivm Gastric Bypass een te laag B12 ontdekt. Al jaren vage klachten maar nooit bloedonderzoek gedaan. Ook diabetes, artrose en een vitamine D tekort. Jongste zoon (toen 13) ook B12 tekort (192 pmol/L)

Miekuh

• Moderator
Re: Hoe werkt het forum?
« Reply #2 on: 05 October, 2011, 10:32:54 AM »
Hallo Rachel,

Ik heb je emailadres verwijderd, omdat je grote kans hebt op SPAM wanneer je je emailadres zo op het internet achterlaat, er zijn spambots die het hele internet afstruinen om emailadressen te zoeken.

Verder zoals Heidi al aangeeft, waarschijnlijk is er niemand die dergelijke goede ervaringen heeft met internisten in de buurt van Boxtel. Wat niet inhoudt dat er geen goede artsen zijn daar in de buurt.
Probeer het anders eens gewoon met een internist in de buurt :)

Miekuh
Moderator, geen moddereter ;)
forumbeheer@stichtingb12tekort.nl

Please don't feed the trolls!!